Kiwanis Club Nesodden

Søke om støtte

Kiwanis Club Nesodden støtter frivillig arbeid og ulike interessegrupper i kommunen vår; først og fremst rettet mot barn og unge. Sammen med andre Kiwanis klubber i Norden gir vi også støtte til nasjonale og internasjonale prosjekter rettet mot barn og unge.

I tillegg støttes enkelte tiltak rettet mot eldre så vel som andre allmennyttige formål.

Støtten gis til prosjekter som ikke uten videre går inn i den daglige driften av organisasjonen eller til lønninger.

Det gis ikke støtte til områder som hører inn under kommunens ansvar.

Da vi ønsker å støtte så mange som mulig av de som trenger det, legges det vekt på om søker nylig har fått tildelt midler i vurderingen av søknader. Ca 70-80% av søknadene innvilges tiltak rettet mot barn og unge.

Vi ønsker en skriftlig tilbakemelding gjerne med bilder på hvordan pengene er brukt innen et halvt år etter innvilget søknad.

En liste over de som har mottatt støtte blir publisert på klubbens nettside og Facebook side. Der vil også bilder vi mottar fra tilbakemelding kunne brukes.

SØKE OM STØTTE

329116443_523066166628198_5577558665206318630_n
Klikk på bildet for større utgave.